MÅNDAG KVÄLL

Godkväll mina nära och kära!
Seg dag idag. Älskling har jobbat och jag har slappat/städat älsklings och Filles...hm... otroligt dammiga lägenhet ;D Men fint blev det minsann. Tog mig ett bra tag så jag har sysselsatt mig praktiskt taget hela dagen.

Igår skulle vi åka skridskor. Det va inte alls som vi förväntade oss. Vilket skit, rent ut sagt! Så vi åkte bara en liten stund innan vi tröttnade. Sen kom älskling på att vi kunde bowla så vi gjorde det. Jag va hur grym som helst, massa strikes, men älskling vann ändå! Men inte hänger jag läpp för det ;)
Sen gick vi tillbaka till lägenheten, slängde av massa skit som vi bar på och sen gick vi vidare till konsum för att hitta lite käk. Blev högrev, potatisklyftor, vitlökssmör, rödvinssås/brunsås, lök och färska champinjoner. Riktigt gott va det. Älskling lagade maten och då är det alltid gott. Efter middagen kollade vi på film. Transporter 2 och 3. Mycket bra filmer det där. Efter sista filmen gick älskling och la sig eftersom han har jobbat idag. Och jag som inte var trött kollade på Twilight. Skitdålig kvalitet, men vilken underbar film! Har ni inte sett den så rekommenderar jag den starkt. 5/5 ostbågar. Måste se den snart igen. Någon som vill kolla med mig? Fast med bättre kvalitet då!

Nu ska jag och älskling gå och duscha innan vi bestämmer vad vi ska hitta på ikväll. Ha en bra kväll allesammans. Puss

Kommentarer
Postat av: Emma ( Litheas och Elliots mamma)

Twilight vill ja med se ;-) Jag väntar tills den kommer ut på bra kvalitet.!!. Har sett trailer och den verkar vara riktigt sevärd!!

2009-01-05 @ 20:11:39
Postat av: angelica

Jag vill se den :)

2009-01-06 @ 02:19:36
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0