MINA SÖTA KLÄDER


Marinblå blus med spets upptill.

Puderrosa blus!

Svart fin, kort cardigan.


Set - tunika och leggings. Blev en liten bild på det eftersom min dator är konstig.

Vill ha mina kläder nu :) Förövrigt sitter jag och pluggar en massa just nu. Älskar att läsa detta, det är inte det, men just att det känns som det är så mycket med allt just nu och att det aldrig tar slut :/ Mamma sitter på andra sidan bordet och pluggar hon med. Duktiga familjen är det minsann. Nu kommer Nettan från Helsingborg hem också. Kom igår och ska göra oss sällskap tills på fredag! Trevligt värre. Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande så jag får iväg något någongång. Uppdaterar förmodligen senare. Puss på er

Kommentarer
Postat av: marina

Det är en blåst brud. Vi kan ta det på telefon! Söta kläder btw. Love ya too <3

2009-01-21 @ 20:47:18
URL: http://knasmarina.blogg.se/
Postat av: Sandra

SV; Dom jeansen är från Gina, dock finns det nog inga kvar. Dom tog slut på en dag på webbshopen & i växjö är dom me slut =/



Supersöta kläder! Gillar den översta toppen!

2009-01-22 @ 11:30:42
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0