SNART JOBB IGEN

Trött som man är ska man snart dra sig till jobbet igen. Tur att det går fort och bra när man väl är där, men det är ju visserligen olika från natt till natt. Natten som var hade vi alltid lite att göra och inatt hoppas jag på att det är samma sak. Annars vet jag inte om jag orkar vara vaken ;)
Blir inte många timmars sömn imorrn heller eftersom jag jobbar 13.30-16.30. Måste upp vid senast tolv för att jag ska hinna duscha, äta och cykla till jobbet. Låter som det blir många timmars sömn eftersom jag slutar vid 06.45 imorrnbitti, men jag somnar aldrig direkt när jag kommer hem :/

Nu ska jag duscha och fräscha till mig lite innan jag ska göra till mitt efterlängtade jobb. Hoppas ni har det roligare än mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0