SÖNDAGKVÄLL

Nu är det söndag och jag är ganska utvilad. Att jobba natt ställer verkligen till sömnen för en och det tar dagar innan man kan sova riktigt länge igen :/

Idag har jag och älskling i alla fall sovit länge. Till tolv ungefär och när vi steg upp va mamma uppe i morgonrock och det betyder att hon också precis vaknat ;) En bakfull sömntuta hade vi där. Bestämde att vi skulle käka pizza så jag och älskling körde och hämtade dem. Sen har vi slappat resten av dagen i princip. Myst lite, disskuterat lite och bara varit. En mysdag. Haha, älskling målade dessutom mina naglar i alla möjliga olika färger vilket inte var så snyggt ;)




Kikade in på asos.com innan och hittade denna underbart söta kjol som jag föll för. Var lite dyr, så vet inte riktigt om det är värt det, men den är söt som tusan :)

Snart ska älskling åka hem till mor och far i Skarmansmåla och medans han är där passar jag på att ta mig en powerwalk. Denna gången utan hunden så man får upp ett okej tempo. Var ju inte igår jag gick snabbt och intensivt, så kan behöver ju inte ta ut mig riktigt fullt kanske.
Hittade även denna underbara DVD med Shaun T.



Riktig bodywork som gör att du får snygga, sexiga magmuskler och det är roligt att träna till. Eftersom musiken är så bra (låtar som man känner till) blir det roligare att träna. Roligare att träna dessutom när det är bra musik och när de visar hur man gör. Kostar ungefär 700 kronor på tvins.com. Är också ganska dyrt men det kan det vara värt. Någon som vill vara med och träna då? ;)

Ska kila nu. Hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är med & tränar :)

Var länge sen vi tog får skogspromenad med hudarna nu :P

2009-01-19 @ 17:03:28
URL: http://johannasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0