STOCKHOLMS-SÖNDAG

Har haft mysbesök av Stockholmare hela helgen och har fortfarande, därav mitt icke-bloggande ;) Överraskade Emelie i fredags morse när Madde, Nathalie och Charlie kom ner! Vilken mysmorgon. Vaknade av att Nathie hoppade på mig och undrade om det va jag som låg i sängen eller om hon hade kommit fel ;) Haha, vilket godmorgon! 

Kör ett bildmaraton från helgen och uppdaterar mer imorrn eftermiddag när jag kommer hem från jobbet och skolan! Puss 


Snygga grabbar innan Saft-Balders! 

Ännu fler snygga killar :D 

Charlie och Jonte tar en sväng om ute på "dansgolvet".

Marcusälskling, Natheälskling och Charlieälskling visar hur man spelar!

Min älskling <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, vafan gör jonte på den bilden?! ring om du är i skolan idag söto! <3

2009-01-26 @ 09:29:15
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0