STORSTÄDNING

Blev inget bullbak! Mamma kom istället på att vi behövde storstäda så det har vi gjort sen jag skrev. Otroligt roande :/
Ska snart fixa iordning mig innan älskling kommer. Eftersom han är såå seg och inte svarar på mitt sms vet jag inte vart vi ska käka ikväll. Tycker så synd om mamma om hon ska behöva äta själv, så det blir nog att vi äter här o sen kör till alla ställen vi ska till. Orkar egentligen inte åka bil. Det är kallt och tråkigt, men annars kommer man ingenstans så vad gör man inte :P

Städade mitt rum igår, en riktig storstädning, och idag när jag pratade med Sofi skulle jag sätta på en skiva och vad är det första jag ser? Jo, DAMM på hela DVDn. Jag städade ju för rackarns igår!? Åh, pust. Jag blir så trött. Så jag tog fram dammtrasan o torkade allt igen och sen torkade jag bara av golvet. Orkade inte dammsuga, så det sket jag i. Men det är så retfullt. När man städar dagen innan ska det väl inte vara dammigt dagen efter? Trodde jag skulle gå i taket ;)
Nu ska jag alldeles strax fixa mig. Börjar bli lite hungrig så jag tror jag ska käka innan jag fixar mig. Hm, dilemma again.
Jaja, en outfit-bild kommer senare när jag är klar med allt jag ska göra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0