SUNDAY

God morgon Söndag!
När jag vaknade imorse lös solen som aldrig förr. Åh va mysigt det va. Gick ut för att ta ett bloss och upptäckte att det inte alls va så kallt som det tidigare har varit. Mums på solsken!
Älskling gick precis upp (seg som han är) så nu ska han mumsa i sig lite frukost och jag ska försöka fördriva tiden lite tänkte jag. Vet inte hur jag ska kunna göra det när jag i princip är färdig med alla saker jag ska göra. Borsta tänderna o fixa håret är det enda jag har kvar. Älskling lär väl ta en evighet på sig att göra klart alla saker som ska göras antar jag eftersom han är så seg ;)

På schemat idag står det skridskoåkning, matlagning och en massa mys. Om jag inte bloggar ikväll är det för att jag ligger på akuten med massa benbrott och sånt. Den senaste tiden har jag åkt med oslipade skridskor men när jag fick ett par nya av pappa och farmor i födelsedagspresent så va ju dem givetvis slipade. Vet inte riktigt hur detta kommer sluta om jag ska vara ärlig ;) haha. Älskling får hålla i mig hela tiden så jag står på benen!

Läste Angelicas blogg för en stund sen (läste igenom den igen eftersom jag inte har något att göra) så upptäckte jag att hon hade skrivit massa nyårslöften. Det var inte förrens igårkväll som jag ens tänkte på mina och slutligen blev det:
     º Sluta röka helt (kommer aldrig klara att bara röka på helgerna så därför ska jag sluta helt
   
  º Sluta bita på naglarna (kommer bli väldigt svårt)
    
º Börja träna igen som jag va så duktig på innan
    
º Gå ner 10 kilo
Får väl se hur det går med detta, men försöka går ju minsann :)

Och appropå denna otroligt snygga väst som jag kollat på, vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Vet att Angelica inte bryr sig om jag har likadan, men ändå :P Kan inte riktigt bestämma mig på den punkten. Vill jag ha den eller vill jag inte? :/

Nu ska jag ta mig i kragen och göra mig helt färdig. Hörs ikväll. Ha en bra dag! Puss

Kommentarer
Postat av: angelica

Nej jag bryr mig inte, köp nu! ;D Vi ska nog på bio ikväll annars tar jag det bara lugnt! :) <3

2009-01-04 @ 16:04:59
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/
Postat av: angelica

sv: you know boys ! =/

2009-01-05 @ 18:40:18
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Alina

So sorry om jag stör, undrar bara om du också har problem med att kommentera andras bloggar idag? kramar

2009-01-05 @ 18:44:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lisa

bra att du ska sluta röka :)

2009-01-05 @ 18:48:42
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0