TIME TO GET SOME SLEEP!

Är inte alls trött. Vet inte riktigt hur jag ska kunna somna nu :( Men får försöka i alla fall.
Nattens jobb gick hur bra som helst och de som säger att man behöver ha introduktion för att jobba natt kan slänga sig i väggen! Eller på ett sätt kan det ju vara bra, men jag klarade det hur gallant som helst. Mycket på jobbet och ingen och skicka bara var det en stund, men ingenting som jag och Maria inte klarade ut ;D
Tiden har gått riktigt fort, förvånadsväckande fort. Kom ju nästan nyss till jobbet känns det som. Va lite småsegt vid tolv/ett-tiden men då käkade vi lite och snackade mest skit. Lite drygt i längden, men det gick fint. Hade tvårundan och efter det drack vi kaffe, städade lite och sen vips så var klockan halv sex och då är det morgonrundan. Sen helt plötsligt var det rapportdags och nu är jag hemma, nyduschad och fräsch. Ligger just nu nerbäddad i min underbara säng och ska försöka få ett par timmars sömn innan hunden ska ut.
Struntar i att ta ut honom nu på morgonen så har jag något jag vet jag måste upp och göra sen. Annars sover jag bort hela dagen och vänder på dygnet. Vet inte riktigt varför det blir så efter bara en natt, men vissa saker har man inga bra svar på ;)

Hörs senare, när jag är uppstigen och nypromenerad ;) Puss och gonatt/godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0