EN HÄNDELSERIK HELG MINSANN :)

En mysig och fartfylld helg har det varit än så länge. Idag går man på halvfart och är lite trött i luvan ;)

I fredags jobbade jag som sagt mellan 7.30-14.30. Sen begav jag mig hem för att hämta bilen och åka vidare till Kaskad. Solade 20minuter (såå jävla skönt) och sen simmade jag en halvtimme. Bra där :) Sen handlade jag åt mamma och Ingela som va hemma hos oss och lagade mat medan karlarna (morfar och Kjelle) fixade med vårt badrum. Mycket fint blev det. Sen var det klippning och det blev bra med lugg! Trodde jag inte, men det blev det :)

Här är ett bildmaraton från helgen :)

 
Toaletten innan den blev omgjord!                 Toaletten när den är klar :) Mycket fint!

 
Myspys hos Johanna och David med Tacos, film och tända ljus :)


The new haircut! Trivs jättebra. Dock är inte håret riktigt iordninggjort på denna bilden!
Lite pagé och lugg. Smaskens!

Idag återstår det plugg och lite till plugg innan det är dags att åka till Skarmansmåla för att avnjuta en måltid! Älskling har åkt till garaget och ska fixa lite med sina miljoner bilar och jag ska försöka hinna klart med det sista kapitlet så mycket som möjligt. Har lite kvar på ett par andra kapitel som min kära mor måste hjälpa mig med snarast så jag kan skicka in det sen. Senare ikväll blir det mys framför Beck, men eftersom jag inte alltid är så intresserad av det där, så ska jag nog plugga lite till :D

Imorgon är jag i skolan fram till lite efter 13 och efter det ska jag cykla ner till Kaskad för att simma lite till. Ska faktiskt börja simma ett par - tre gånger i veckan nu! Mycket duktigt av mig. Ska kanske träna lite på gymmet där också, men vill nog ha någon med mig då, blyg som man är ;D
Time to continue! Ha en bra eftermiddag. Hörs senare.
Puss på er mina fina läsare!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va fin din frisyr blev :D vi ses på torsdag puss <3

2009-03-01 @ 18:34:58
Postat av: Leonora

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-01 @ 18:37:49
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: jessie

simma med mig, jag har med börjat simma:D men är så tråkigt själv

2009-03-02 @ 13:49:57
URL: http://jessicaronn.blogg.se/
Postat av: Stijnalinaa

Vad snygg du var i håret! Passade dig riktigt fint, och badrummet blev också bra, sjukt mysigt, vill med att duschalkov eller vad de heter!

2009-03-03 @ 10:32:49
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0