EN STICKSIG MÅNDAG ;)

Ja minst sagt! Har blivit stucken i både finger och armveck idag så jag är lite öm. Men kul va det :) Har lindat ben, stuckit och tagit blodtrycket i skolan idag. Riktigt kul va det! Så nu kan jag det :)

Dagen återstår till städ, plugg och sömn. Ska jobba inatt. Skönt med lite sådana cash, hoppas på fler nätter ;)
Ska städa nu, hoppa in i duschen (fryyyyser som fan) och sen ska jag köra och hämta min kära mor på jobbet. Sen ska jag sova en sväng innan jag ska käka och fara till jobbet. Plugg blir det inatt minsann :)
Har dessutom börjat Medicint grundkurs-kursen idag så jag har maaaassor att lära in! Yeeeih!
Ha en bra dag. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0