FINALLY FRIDAY!

Fredag är det och äntligen ska jag få pussa på min älskling!

När man för en gångs skull får sova, ni vet  verkligen ha en riktig sovmorgon där man slipper ställa klockan osv, så ringer min jävla mobil. Någon som sökte mamma!? Ring på det andra jävla numret för fan, eller sluta ring så tidigt. Så vid 8 imorse var det uppstigning. Kunde inte sova längre :/
Ska i alla fall masa mig upp ur sängen nu, ge hunden mat och ta en halvtimme med honom. Sen blir det frukost och påbörja pluggandet. Mindre roligt att plugga när man ligger efter, men då krävs det bara att man peppar sig själv. Så lite kaffe och sådär, så ska det nog gå bra :)

Ikväll blir det hockey med älskling och alla andra som ska dit. Sen hem och mysa lite. Upp imorgon och åka till Växjö. Dags för mig att pussa min mobilälskling hejdå och inskaffa mig en ny. Nu har det gått så långt att jag till och med har tejpat batteriet eftersom de hoppar av av sig självt :/ Tråkigt, men sant! Har inte riktigt bestämt mig om vilken mobil jag ska inskaffa mig, men har lite funderingar. Nåja, de återkommer jag med imorgonkväll.

Nu ska jag sätta fart! Ha en bra dag, hörs senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0