FREEEDAG = HELG!

Åh jag älskar fredagar. Visserligen brukar jag ha lediga dagar men det är något speciellt med helgerna. I love them!
Dessutom är det nästan den enda gången jag får tid att umgås med min älskade pojkvän. Och Emelie såklart. Vissa helger dyker hon upp här och det är toppenkul. Det gillar vi starkt :)

Va ute och gick med min vovve ca 40 minuter imorse. Riktigt skönt, även om vädret inte va/är det bästa. Va skönt ändå! Tog mig en varm dusch efteråt och lagade till lite nudlar som jag och Emelie nästan precis har käkat. Sitter och mumsar i mig ett nyttigt äppel nu dessutom. Gottigottgott!
Ska sätta igång med mitt pluggande om ett par sekunder. Snartdags att börja med MGK, så jävla kul :)
Ha en bra dag allesammans. Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha de e ju mig du tjafsar om :D <3 va mysigt :P de gillar vi stark vettu..

2009-03-06 @ 13:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0