GODKVÄLL MINA FINA LÄSARE :)

Först och främst vill jag ge er kritik för att ni är så dåliga på att kommentera! Men det är sånt man får ta ibland.

Sen vill jag säga att jag ääääälskar att simma. Jag var och simmade med favoritJessica snudd på en timme idag. Gud va skönt det var. Bubblade lite efteråt och sen blev det ca 10 minuters bastu på det. Fy tusan va skönt. Ska göras oftare :) Ska dessutom också börja ta med mig träningskläder så man kan slinka in på gymmet en stund. Långa promenader ska det också bli i fortsättningen. Med eller utan hunden (utan är bäst eftersom man inte kan släppa honom lös) och bara powerwalka. Tror jag ska göra det imorgon när jag vaknar, med min favorithund Frasselassebrasse!

Imorgon är jag ledig (än så länge). Peppar peppar. Är helt slut tacke vare denna dag. Först jobb natten till idag, sen jobb 13.30-17 och sen en timmes simning. Ganska skön dag ändå. Speciellt med simningen! Längtar till imorgon när jag får simma igen. Om Jessica orkar vill säga. Ska nog ta med mig kläder så också så man kan spana in gymmet i alla fall. Haha ;)

Nu ska jag borsta tänderna innan jag ringer till min älskling som jag älskar så otroligt mycket! Finns ingen bättre <3
Ha en underbar natt och sov kanongott! Hörs imorgon. Puss på er



Såhär glad är jag idag :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie och Charlie

CHARMTROLLET! :)

2009-03-03 @ 22:53:54
Postat av: Johanna

Kul att du är glad :) Tack för den trevliga myskvällen :) Helt klart lyckad.

2009-03-04 @ 09:20:52
URL: http://johannasvenssons.blogg.se/
Postat av: jessie

haha, JAG orkade, men du bangade:P

får ta det ikväll ist

2009-03-05 @ 11:15:08
URL: http://jessicaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0