HEY HO, LET´S GO!

Jobbade mellan 7-15.30 istället för 7-16 eftersom de hade ändrat turerna. Skönt att komma hem lite tidigare.
Vid ungefär halv fem tiden kommer Jessica och hämtar upp mig. Då blir det Kaskad för fulla muggar. Simma och utforska gymmet lite. Observera utforska! Får se om vi tränar idag :P

Tänkte förresten jag skulle sluta käka godis. Eller i alla fall på veckorna. Onyttigt och det är sånt festligt man kan lyxa till det med på helgerna eller när det är något speciellt! Så det ska jag minsann göra. Men sluta röka väntar jag nog med en stund till. Inget jag är motiverad till att sluta med just nu och inget jag för stunden vill lägga av med heller. En annan gång, ett annat år, kanske tillochmed när jag är pensionerad, har KOL, lungcancer och ligger för döden på något sjukhus. Eller då är det ju onödigt att sluta. Hm, aja, en annan gång ivarjefall :)

Ikväll blir det plugg, plugg och lite till plugg. Blir inget jobb imorgonkväll så jag får mysa med min älskling enda från klockan fem på kvällen! Yeeiy. Blir nog Skarmansmåla en runda imornkväll. Käka och lite så! Sen blir det hem i någorlunda tid eftersom jag jobbar lördag morgon och även lördag kväll! Får se vad vi hittar på på lördag sen. Finns ju alltid något att göra!
Nähe, nu ska jag packa och snart bege mig. Hinna ta en cigg innan också självklart :) Återkommer ikväll med vårt resultat! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0