IBEROSTAR AVERROES!

Klappat och klart! Eller nästan i alla fall. Inte bokat ännu, men nu är vi säkra! Tunisien 2009, Hammamet, Iberostar Averroes, här kommer vi!
Jag och älskling har kollat ganska mycket och idag hittade jag finaste hotellet! Yummie. Nu är det bara bokning och betalning kvar. Måste spara, spara, spara! Åh, längtar redan...







Riktigt mysigt hotell. Nära till stranden och inte alls långt till centrum. Jag vill åka nu. Sommaren kommer gå fort eftersom man ska jobba 100procent båda perioderna. Hinner inte göra så mycket mer än att jobba, äta, sova. Typ som  jag gjorde förra sommaren! Måste ha varit jääätte rolig att umgås med ;) Ska försöka ta mig till havet lite i sommar när jag är ledig. Men som sagt har man ju typ knappt någon fritid när man jobbar så. Jobba och tjäna pengar. Ta på sig såmycket man kan, dock inte FÖR mycket! Aja, nu är det i alla fall bestämt. Trodde aldrig vi skulle kunna enas ;)

Nu ska jag fortsätta plugga. De andra sitter i TVrummet och kollar på Beck. Har redan sett nästan alla, så är inte så intresserad, så jag intresserar mig med plugg i stället :) Ha en jättebra kväll allesammans. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Emelie

heej snygging <33 saknar dig jättemkt.



hotellet verkar jättemysigt. du får visa mig mer när ja kmr



PussPuss

2009-03-22 @ 23:06:07
URL: http://myeclipse.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vilket fint hotell :D Ska visa det för Charlie sen.. :P

2009-03-24 @ 08:59:49
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-24 @ 09:05:59
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Stijnalina

Åh vad mysigt, får man härmas? ;)

2009-03-25 @ 22:08:04
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0