JAG BLIR SÅ TRÖTT!

Jag är trött på dig! Att hela tiden få höra att jag aldrig har tid, att jag aldrig vill umgås och att jag bara umgås med Marcus. Det är inte så! Men just nu är jag jävligt upptagen. Jag VILL bli någonting, därför pluggar jag. Jag ÄLSKAR min pojkvän, därför umgås jag så mycket som möjligt med honom. Jag VILL tjäna pengar, därför jobbar jag så mycket som möjligt. Till skillnad från dig, som inte gör ett piss, försöker jag få ut någonting av mitt liv. Istället för att hela tiden åka Sverige runt för att umgås med alla möjliga människor och supa sig redlös varannan helg, vill jag bli någonting!

Jaja, skitsamma. Egentligen orkar jag inte vara sur, men kan inte låta bli. Jag har valt att leva mitt liv såhär, att bli undersköterska, att försöka få all ledig tid med min älskling och att jobba så mycket så attjag klarar mig och lite till! Det är så det är. Det är synd att en del människor tror att det bara är att glida runt på en räkmacka och tro att allt löser sig. Det fungerar inte så. Även om man vissa stunder hade velat det, vet man innerst inne att det absolut inte funkar så. Ta er i kragen och gör något med era liv.

Är sugen på lite shopping! Igen, alltid är jag det. Men det har kommit in så mycket fint nu, så jag vet inte hur jag ska hinna använda allt jag har sett som jag vill ha! Mycket svårt. Det finns så sjukt fina vår/sommarkläder nu att jag blir toookig. Bäst att skita i att kolla klädsidor, så man inte köper någonting. Ska försöka hålla mig iaf ;) Nu är det pluggdags igen. Ha det så bra :) Puss

Kommentarer
Postat av: jessie

tycker att du gör alldeles rätt! Snart är du färdigutbildad och då kan folk stå där med näsorna i vädret och utan arbete

2009-03-19 @ 21:25:09
URL: http://jessicaronn.blogg.se/
Postat av: Stijnalinaa

Jag avundas dig som vet vad du vill och har sådan fokus på målet! Det är verkligen starkt att kunna ha sådan diciplin på sig!

2009-03-22 @ 16:21:43
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0