JVWDHIVEBUBGEWG

Som vanligt ingen bra rubrik!

Helgen har varit myspys. I fredags fick jag äntligen träffa min älskade pojkvän. Hockey blev det på kvällen och Tingsryd vann såklart :) Va uppe i fredags på BJ:s och inskaffade mig en ny telefon eftersom jag blev tvungen att tejpa min :/
LG KG800 Chocolate. Världens sötaste telefon :)



I lördags åkte hela familjen till Växjö. Gick lite på stan. Hittade dock ingenting, men mamma gjorde självklart ;) Jag och mamma stack till bion vid 14 och såg "män som hatar kvinnor". Skitbra film som jag verkligen rekomenderar alla att se. Hur bra som helst! Jonte, älskling och Emelie såg "marley och jag". Efter våra olika biosar gick vi till akropolis och käkade en underbart god middag. Tack mamma för den goda middagen <3
I söndags var det ganska lugnt. Gick en lååång runda med Frasse i det sköna vädret. Riktigt skönt. Har faktiskt blivit duktig på att promenera nu. Stolt är jag! Sen började jag och mamma dona i huset medans älskling och Jonte bytte till sommardäck och tvättade vår bil. Så nu är den fin igen :)

Nu är det dags för mig att sätta igång med pluggandet. Ligger lite efter vilket inte är sådär toppenbra :/ Ha en bra dag. Kanske hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0