LÖRDAG EFTERMIDDAG!

Ja, en solig lördag har det varit. 6 plusgrader har det också varit och jag, mamma och jonte har varit ute i solen ett tag! Mamma och Jonte har räffsat löv, jag har kollat på lite, hjälpt till att flytta lite saker utomhus och så har jag bakat en underbar Toscakaka! Glömde/hann inte det igår, så fick göra det idag. Helt sjukt va bra jag är på att baka :)

Nu ska jag plugga lite innan det är dags för en dusch. Ikväll blir det Skarmansmåla en sväng och efter det vet jag inte vad som ska hittas på. Märker vi! Nästa helg funderar jag på att åka in en sväng till Växjö och se om jag hittar något vårfint. Nu kan man nog räkna med våren. Förhoppningsvis!
Denna månaden ska jag nog också beställa flygbiljetter eller tågbiljetter upp till min andra halva. Om typ 3 månader tar Nathie och Charlie studenten och det ska firas med pompa och ståt. Plus alkohol och lite mer alkohol ;) Lääängtar!

Dags att plugga! Ha en bra dag/kväll. Puss på er



Kommentarer
Postat av: Anonym

så mysigt :D japp Nathie o Charlie börjar ju bli gamla nu så de ska man fira ;P

2009-03-21 @ 15:42:20
URL: http://myeclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0