MIN TUR

Ja, nu är det min tur att hissa och dissa! Denna dag handlar det om låtar... 

DISSEN går till A Camp - Stronger Than Jesus (verkligen en skitdålig låt!)
HISSEN går till Lady Gaga - Eh, eh nothing else i can say (verkligen en toppenlåt. helt underbar!)



Fick lite mer jobbtider av resurs innan. Jag äääälskar att jobba! Dock blir det lite för lite tiden inne på Tingsgården och synd är det. Trivs på båda mina ställen, men skönt med lite variation. Vet inte när jag var inne och jobbade sist. Hemtjänsten är dock också nice, men man saknar rutinerna inne faktiskt!

Nähe, dags att fortsätta. Sen är det time att göra sig iordning lite. Ska faktiskt använda min kääära vågtång idag. Var ett tag sen! Lite bus i håret. Kommer nog en outfitbild idag :) Puss på er

Kommentarer
Postat av: Stijnalina

Men Erika, A-camps låt är ju jättebra! Du har helt klart missat något där ;)

2009-03-29 @ 20:59:19
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0