ON MY WAY - BEACH 09!

Jag måste ta tag i mitt liv. Inte bara för att må bättre och rehabilitera min stackars axel som jag snart cuttar av, utan också för att gå ner i vikt och bli någorlunda vältränad! Är verkligen peppad till max. Ska dessutom börja träna på gymmet (även om det är massa läskiga karlar som bara kommer att glo på en och undra va fan man gör där) regelbundet. Gärna varannan dag. Funkar ju inte, men man kan ju alltid ha det som mål! Måndag den nioende är det också dags för en regelbunden vägning. Måndag morgon, varje vecka ska jag ställa mig på vågen och förhoppningsvis vara glad över att man tappat ett par kilo...
Heyho, let´s go - beach 09!

Låt oss drömma om denna kropp en stund! ;)


Förövrigt har jag och Jessica varit och simmat en timme idag också, fast det blev inget gymmande tyvärr! Va sugen på en powerwalk ikväll men är helt mör i kroppen. Kanske blir simning imorgon med. Ta cyklen upp till Kaskad och simma en timme eller så och kanske tillochmed sola? Gud va skönt det hade varit! Mutchos goodos! ;)

Nähe, dags att plugga en sväng. Hörs kanske senare, eller imorgon! Hoppas dessutom på sooolsken imorgon. Älskar solen! Ha en bra kväll/natt. Puss på er finingar

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0