ONSDAG

Yeah, onsdag idag. För er som inte håller reda på dagarna ;)
Igår blev det vårdcentralen för min del. Eftersom jag inte berättat om mina besvär, så kan jag göra det nu...
För typ två månader sen började jag kissa hur ofta som helst. På kvällarna efter toalettbesöket hinner jag inte ens lägga mig i sängen förens jag är kissenödig igen. Kissar konstant, verkligen HELA tiden. Tidigare har jag inte tyckt det varit något besvär, mer än att det har varit lite jobbigt och att jag har haft svårt att sova, men nu är det verkligen skit. Är så trött på det så jag spyr. I varje fall var jag på vårdcentralen igår och de konstaterade att allt var bra och blabla, men fick ändå en tid till Kvinnokliniken, så den harjag besökt idag. Halv 11 var jag i stan och de visste inte heller felet. Kollade mina äggstockar, livmodern osv och inget verkar vara fel. Så inom kort tid blir det systoskopi för min del, vilket betyder att man gör ett titthål och går in och kollar urinblåsan efter något som verkar konstigt! Mindre kul. Men skönt att det utreds. Har också fått en rejäl penicillinkur som jag ska börja med på fredag.

VIlket roligt inlägg då ;) Hm, men i alla fall. Ska plugga lite till nu innan det är dags för en jobbkväll! 15.45-21 är jobbtiden för mig idag, vilket inte är så jobbigt. Skön tid :) Imorgon är det upp tidigt, IGEN, som gäller eftersom det är skola hela dagen. 8.30-15.30, eller tills vi är klara. Ska bli roligt att komma dit faktiskt. Lite omväxling. Dock försvinner hela dagen. Hade ju behövt plugga, men det får jag väl göra på fredag. Jobbigt att få ihop tiden. Känns som jag alltid är upptagen. Inte så roligt, men har som sagt valt att leva såhär!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0