PUSS PÅ SOLEN!

Va ett tag sen jag uppdaterade! Har nog tappat stinget. Har ju aldrig något att skriva :/ Men idag ska jag försöka få fram något :)

I fredags var det plugg och jobb som nalkades. Inte så himla roligt! Har massor i mitt pluggliv att göra nu, eftersom jag har sackat lite. Inge bra! Men det blir till att plugga ÄNNU mer och i snabbare takt nu. Har ju bara mig själv att skylla. Efter jobbet, vid 10tiden, åkte vi till Konga för att dricka lite alkohol. Mycket trevligt. Åkte hem och var lagom på snusen och väldigt trött :)
I lördags fick jag sova fram till klockan 7 innan Nettan ringde mig från jobbet. Jobbade då mellan 7.30-11. Skön tid och då sover ju älskling ändå, så det gjorde ingenting. Slappade på eftermiddagen och senare på kvällen bar det av till Skarmansmåla för lite alkohol och födelsedagsmiddag hos Lasse och BM! Trevligt. Anna och Marcus var också där så sällskapet blev bättre då! Lite ungdomar att prata med. Sov där sen och på söndagen var jag allmänt trött och ville mest sova hela dagen :D Men gick upp vid 11tiden och käkade lite frukost. Sen åkte jag och älskling hem för att dona här hemma lite innan vi körde Jonte till Urshult. Vid 17tiden kom svärföräldrarna och hämtade oss här hemma, då var det dags att åka till Backaryd för att äta deras underbara pizzor! Dock är han som jobbar där så satans dryg så jag skulle kunna dö, men med sällskapet vi hade var det kanon! Nisse, Kristina, älskling, jag, Bosse och Yvonne åkte och avnjöt lite öl och pizza! Mycket mysig helg, fast det harvarit mycket på tapeten!

Nu ska jag plugga lite. Ikväll ska jag och mamma på Harmonikväll. Myspyskväll med min underbara mamma! Älskar henne. Ha en bra dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0