SNABB UPPDATERING!

Jaa, det blir en snabb uppdatering innan älskling och co kommer för att hämta mig. Hockey ikväll! Tingsryd - Nybro. Blir nog en spännande match! Ska dessutom köpa ett par, tre hälften/hälftenlotter och hoppas på att jag vinner lite kooosing! :)

Jobb idag mellan 7-15.30, hem och käka+duscha, göra sig iordning. Snart är det dags att köra! Stressig men mysig dag! Vet inte när jag var på hockey sist dessutom. Ska bli riktigt kul. Någon mer som ska dit?

Efter hockeyn blir det hem för att sova en aning innan det är dags för jobb imorgon. Samma tid som idag! Dusch, städ och promenad står på jobbets eftermiddagsschema vilket är en mycket slapp dag. Skönt! Sen tar jag (kanske) helg. Förhoppningsvis. Mys med älskling heeeela helgen. Får se vad som hittas på :) Nu ska jag fixa det sista. Ha en bra kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0