SPÅRLÖST

Kollade inte på hela programmet, men det jag såg berörde verkligen. Varför blir man så känslosam när man kikar på sånt?

Jobbet gick bra idag. Skönt att vara inne lite. Imorgon nalkas sjukresa. Mindre roligt. Dessutom någon vårdtagare från hemtjänsten som jag inte ens har träffat. Smart drag :/ Går nog säkert bra. Nu ska jag lägga mig och plugga lite och efter det läsa lite ur Twilightboken jag lånat av Emelie :) Mycket bra är den! Fast filmen är än så länge bättre!

Nu ska jag trilla i sängen. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja sa ju att den va bra ;P :D men vänta bara tills du har kommit längre i boken.. då kmr du inte kunna lägga den ifrån dig puss <3

2009-03-10 @ 10:48:03
URL: http://myeclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0