VAR ETT PAR DAGAR SEN!

Ja, det var ett par dagar sen jag uppdaterade, men har helt enkelt inte haft någonting att dela med mig av, eller har inte orkat uppdatera!
I onsdags jobbade jag och simmade med Jessica innan min älskling kom och mös med mig. Somnade ändå ganska tidigt då, men sov väldigt dåligt. Hostade och var kissenödig hela natten :( Inge vidare alls. Men så är det alltid, så jag börjar bli van! Igår åkte jag med Jessica, hennes mamma och Maria (tror jag) till växjö och kollade runt lite. Hittade inte så mycket, varken jag eller Jessica. Antingen var vi för trötta för att handla, eller så fanns det inget fint ;) Hittade dock ett par jävligt snygga skor (ovanligt :P) på Gardefors. Riktigt snygga. Dock var dem lite dyra, så får handla dem när lönen kommer. Dem ska jag deffinitivt inhandla för att använda i sommar :)

Ska käka lite goda äggnudlar nu innan det är dags att dra till jobbet. Jobb 15.45-21 ikväll och efter det bär det av till Konga för att kolla på Twilight och dricka lite alkohol! Imorgon tänker jag ta en väldigt lång sovmorgon! Hörs senare, eller en annan dag! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0