VECKANS SCHEMA

Veckans planeringar fram till onsdagen den 11/3:

Onsdag 4/3 - slappa, plugga, långrunda med hunden
Torsdag 5/3 - jobb 7-16, simma, plugga
Fredag 6/3 - plugga, jobba 16-21
Lördag 7/3 - jobba 7-11, simma, plugga, jobba 16-21
Söndag 8/3 - myyys med älskling heeela dagen
Måndag 9/3 - plugga, simma
Tisdag 10/3 - jobba 7.30-16, simma, plugga
Onsdag 11/3 - plugga, simma, slappa

Preliminärt (stavning) schema i varje fall. Jag vet ju aldrig när jag får hoppa in och jobba. Men än så länge ser det ut såhär :) Har dock inte fått mycket pluggat idag eftersom jag inte mår så bra, men får se till att plugga mer ikväll. Blir nog en runda till Sabrina med Ida dessutom. Skitsnack, cocacola och Jack Vegas. Miss old times!

Nu ska jag plugga en liten liten stund innan jag ska bege mig ut med min kära vovve som läääängtar efter sin mat som står på bordet ;) Ha en bra kväll allesammans! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0