DUMDI DUMDI DUM

Godmorgon torsdag säger jag och välkommen nattjobb. Mjaa, vet inte när jag jobbade natt sist meeen :) Det kommer gå bra. Bara jag laddar tillräckligt innan och sover ett par timmar innan det är dags att köra!

Gårdagen var mycket mysig. Gjorde tentan (som förövrigt gick sådär eftersom jag kom på allt efter jag var klar), åkte till Angelica och fikade och snackade skit, vidare till ICA och handlade till mammas ljusparty. Åkte hem, lagade mat och sen började ljuspartyt! Hittade lite doftljus som jag beställde och sen avrådde mamma och Angelica mig från att köpa de fina elefanterna jag hittat! Åååh, jag är så förälskad!

Sitter just nu och äter lite frukost/lunch som består av kaffe (!!!!), stekt ägg och makrillsmörgås. Riktigt gott. Ska ner och inskaffa lite pytt i panna på ICA sen. Ikväll blir det gräddstuvad pyttipanna nämligen :) Yummie!

Nu ska jag slänga iväg lite mail. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0