FREDAGKVÄLL

Godkväll, hur har ni det hemma i adventsmörkret?

Jag har det kanonbra. Varit i lägenheten idag igen och packat ihop massor. Har bara lite kvar som ska hämtas med släp imorgon. Letar ny bostad, så jag hoppas att killen som sitter och funderar på lägenheten på Ebbalyckevägen bangar på den och fortsätter leta. Därigenom får jag den och inflyttning kan börja!

Ikväll blir det en "ensam hemma kväll". Mamma och lillebror hjälper till på något disco som lillebrors klass har för klass 3, 4 och 5. För mig blir det en godis och chipskväll framför Idol. Kanske dags att ta fram sina pluggsaker också och fortsätta? Den där medicinska grundkursen går det inte framåt med nu. Jo, tentorna går det framåt med. Har gjort första tentan och betyget blev ett VG, gjort andra tentan och betyget hamnade på ett VG! Riktigt stolt över mig själv. Hjärnsläppen kollade dock fram lite emellanåt på tentorna, men det hör väl till? ;) Blev ju ett bra resultat ändå. Tredje tentan har jag inte bokat datum till ännu. Känner mig verkligen inte motiverad till att plugga eller göra något över huvudtaget, men, a woman got to do what a woman got to do! Right?

Sorry att jag varit så dålig på att uppdatera på sistonde, men massa skit har kommit emellan och jag har helt enkelt inte brytt mig om att bry mig om bloggen. Lovar inte att det blir bättre med uppdatering nu, men hoppas kan ni ju alltid!

Tiao!

Kommentarer
Postat av: Stockholms pärla

VAd bra att du fick VG!!!

2009-11-27 @ 22:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0