GODEFTERMIDDAG KALLA MÅNDAG!

Helgen har varit extremt lång. Älskling var ju ledig i fredags vilket gjorde att det kändes som lördag. Trots "den långa helgen" har dagarna rullat på i rekordfart och nu sitter jag hemma i lägenheten igen och undrar vart helgen tagit vägen..

I fredags uträttade vid miljooooner ärenden. Körde 20 mil under dagen och ändå kändes det inte så farligt långt. Var i Rävemåla, i tingsryd, i växjö och i ingelstad. Hujedamig. Inte konstigt jag var lite halvtrött på fredagskvällen. Men vet ni vad jag kom hem med i fredags kväll? Jo, en bil. En söt liten Opel Astra som bara är min min min! Ooh, det är min älskling det ;)

I lördags kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde på dagen. Inget vettigt i alla fall eftersom jag inte kommer ihåg! Kvällen spenderades i alla fall ute hos Henke i Rävemåla. Riktigt trevligt födelsedagskalas förutom att dansbandsmusiken gick varm ur högtalarna. Åkte hem framåt 02-tiden tror jag med en full pojkvän och somnade gott i sängen. Aldrig har min säng varit så efterlängtad :)

Igår vaknade vi sent eftersom vi fick stressa oss igenom de två första vakna timmarna. Innan älskling skulle iväg på hockey skulle vi till Urshult och hämta lillebror och pizza, stanna i Bredaslätt och köpa tea och sen äta. Hm, han inte riktigt men han kom iväg i alla fall och tur var väl det. Jag ägnade resten av dagen med att plugga, åka med lillebror och handla och typ ta det lugnt. Riktigt skön söndag.

Nu sitter jag här och ska fortsätta plugga. Tenta på onsdag och jag är inte ens klar med första kapitlet. Bra va?
Ha en underbar dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0