GODMORGON FREEEDAG

Äntligen helg igen. Skönt. Få träffa sin pojkvän hela dagarna, om han nu vill och inte blir så satans rastlös när en minut går och ingenting händer. That´s him!

Har ringt massa samtal nu, skönt att ha det avklarat. Dock var ingen av personerna som har hand om barnundersköterske-utbilningen tillängliga, men ska ringa på måndag igen. Inte så lustigt att de har gått hem. Klockan är ju faktiskt 13 en fredagseftermiddag.
Ska kika in på arbetsförmedlingens hemsida istället och kolla om det finns några jobb till mig. Skulle inte tro det, men man kan ju alltid hoppas! Är i stort behov av ett jobb. Är så trött på att gå hemma.

Skönt att jag fått två bredvidgångar nästa vecka i alla fall. Måndag kväll 15-20.30 och tisdag 8-14. Ska bli spännande att få se en ny arbetsplats som förhoppningsvis leder till en massa tider som jag får :)

Ska plugga lite nu. Sen vid kvart i två ska jag köra till mormor och plocka upp henne för att åka till banken så hon får betala sin BJ:s räkning hon har. Otacksam är vad som är, eftersom ingenting någonsin passar henne, men så är det väl att bli gammal.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske blir det Skarmansmåla för lite god middag och Idol-mys.

Nu ska jag sätta igång. Vid 15 ska jag sola lite på Kaskad. Var så himla länge sen, så ska bli så jävla skönt. Ska se om jag hinner sola lite innan eller efter. Ha en bra dag. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0