GODMORGON SNÖIGA ONSDAG!

Kan inte vara någon som missat snövädret, väl? Här yr det små små snöflingor och blåser kallare än i Alaska.
Precis varit nere och handlat lite i vår söta Ica-butik som ligger 20 meter från ytterdörren. Nära och bra!

Gårdagen spenderades med fina Ica. Hela dagen. Kom vid 10 tiden och vi körde direkt till Biggans. Skulle bara handla frallor, men eftersom vi träffade Mona och Malin där tog det lite längre tid. Malin åkte med hem och drack kaffe och snackade massa skit. Myspys. Blev lite fotande efter Malin åkt hem också.
Vill ni kika på bilderna får ni besöka Icas blogg - http://angelicaahaammarstrom.blogg.se.
Eftersom vi har så dålig matfantasi bestämde vi att vi skulle äta god Kinamat! Yeeeih! Dea, jag och Ica åkte ner till Ronneby och handlade deras goda mat. Synd bara att de är lite trögfattade och knappt förstår hälften av vad man säger. Hemma i Tingsryd mötte vi upp min karl som självklart också skulle äta.
Sen blev det lite film. Haha, the proposal. Den är väl hur bra som helst. En riktig mysfilm. Och stenrolig.

Fick reda på slutbetyget i Människan socialt och kulturellt, VG. Njaa, jag strävar ju efter högre så jag ska kolla igenom frågorna på kapitlena igen och se om jag kan utöka mina svar lite. Förhoppningsvis blir det högre betyg då. Ska det va så ska de va höööögt!

Nu ska jag sätta igång. Får se om jag kommer någonstans. Är lite halvseg idag, men då har man ju en anledning till att bara slappa ;)
Ha en bra dag. Puss



Fotodag med Jessie någon dag i somras.

Modell: Jag
Fotograf: Jessica Rönn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0