HÄRLIG MORGON

Vaknade av att finaste Ica ringde och väckte mig imorse. Tacka gud för detta, annars hade jag sovit bort hela dagen! Typiskt mig.

Har sovit som en prinsessa. Hade grymt svårt att somna inatt eftersom all information som jag får av böckerna sätter sig på hjärnan och hoppar runt. Plus att min fina älskling "gurglar" saliv om nätterna. Jag tror jag blir skogstokig. Men lika fin är han för det.

Vet ni vad jag ska göra på lördag mellan 17.30-21? HÅLL I ER! Jag ska jobba på Tingsgården. Jag minns inte när jag var där sist. Över två månader i alla fall. Ska bli underbart att komma tillbaka dit och få lite ny jobb energi. Har dock inte hört av Ingelshov ännu, så jag antar att deras personal håller sig friska och krya. Bad for me.
Har dessutom pratat med Marita (jobbar i resursen) om Handikappomsorgen. Hoppas de behöver lite vikarier. Kanske till och med skulle frågat om Solhaga i Väckelsång? Hm, det gör jag sen i sånna fall..

Sitter och mumsar i mig en tunnbrödsrulle med leverpastej och gurka. Fina grejer det. Och självklart en kopp kaffe till. Behövs innan det är dags för 12-timmars plugg igen. Pjuuuh, skönt när morgondagen är över. Då kan jag lägga ifrån mig böckerna någondag och kanske koncentrera mig på något annat. Eftersom lägenheten måste städas får det väl bli det...

Nu ska jag plugga. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0