HELDAG MED EN FAVORIT

Alltid lika mys att umgås med min fina Angelica och idag var hon min heela dagen. Varit hemma hos mamma hela dagen, gått en runda med hunden, druckit lite vin, snackat en massa skit, druckit kaffe - you name it!

Har också fått laga min underbart dumma telefon eftersom min kära pojkvän stoppade in fel iphone i datorn. Går bara att ha en iphone kopplad till en dator. Eftersom han stoppade in min istället har min varit lite halvkonstig heeela dagen. Först nu börjar den komma igen, fast med lite ikoner som bara de nyare iphonarna har.

Haha, jag tror inte en själ förstod ovanstående, inte ens jag själv vet hur jag slängde ihop den där texten. Aja, hur som helst. Ville nog mest få fram att jag haft en mysig dag oavsett problemet med telefonen :)



Fina Angelica




Min fina lillebror


Nu ska jag kolla klart på Navy CIS och plugga lite till. Kanske blir att beställa hårförlängning när jag ändå är inne på datorn. Hihi, shopping!
Godnatt allesamans, see ya tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0