HOS MAMMA

Är hemma hos min fina mamma nu. Tagit en sväng med hunden och dricker just nu kaffe. Ica kommer om en stund och gör mig lite sällskap! Myspys :)

Får se vart dagen tar vägen. Ska nog ringa lite samtal sen. Barnundersköterska ska jag ju bli, har jag fått för mig, så ska skriva ut lite info om det och lite telefonnummer så man kan ta reda på lite mer om utbildningen. Är 1 år på distans, hur bra som helst. Ska ringa CSN med och få lite svar på några frågor jag har. Kommer bli suuuuper!






This is me today! Osminkad och snygg som aldrig förr ;)
Den fina, sköna tröjan är från GinaTricot, 149 kronor. (tror jag)


Kommentarer
Postat av: Micke Fohlin

Vad är en barnundersköterska?

2009-11-05 @ 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0