MÅNDAG = NYA TAG!

Ny start på en ny vecka. Ny vecka betyder nya tag!

Fick ihop lite jobbtider i november i alla fall. Skönt. Har dessutom fått lite tider i december också, vilket inkluderar min kära 20 års dag. Men alla andra jobbar ändå på dagen så på kvällen blir det tårta och mys! Härligt. Blir bara med familjen. Angelica tillhör ju familjen så hon är välkommen mer än någonsin :)

Var förresten där i helgen. Bakade "några" lussebullar. Kom väl upp i en 150 stycken. Haha, massa deg och russin på golvet. Men det tillhör ju när man bakar julbakelser :) Riktigt mysig kväll med lagom mycket vin, lagom mycket skitsnack och mycket trevligt sällskap!

Ska kika på lägenhet på onsdagkväll. Ebbalyckevägen, om jag nu vill ha den, blir min nya adress! Härligt.
En nystart på livet och allt som hör vardagen till!

Ooops, gotta go! Min  dator ska alldeles strax startas om. Ha en bra kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Är inte jag bjuden på tårta och fika snygging? Jag hör av mig i veckan. Puss <3<3

2009-11-30 @ 19:53:35
Postat av: angelica

I´ll be there honey! :)

2009-11-30 @ 21:53:08
URL: http://angelicaahaammarstrom.blogg.se/
Postat av: Stijna

Jag finns till hands hemma över jul och nyår, bara säg till om du vill prata eller behöver hjälp med något!

2009-12-01 @ 15:23:26
URL: http://stijnas.blogg.se/
Postat av: Micke Fohlin

Jag är förvirrad. Är det måndag eller ny vecka som betyder nya tag?

2009-12-01 @ 22:42:24
Postat av: Micke Fohlin

Du måste ta nya tag i din blogg också. Jag vill ha uppdatering.

2009-12-04 @ 18:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0