MÅNDAGSMYS

Måndag igen. Veckorna går fort, speciellt helgerna. Denna helg har varit något utöver det vanliga så det är inte konstigt att jag är sjuk och sliten. Är duktigt förkyld och det är väl tack vare promenaden hem från Sara och Pierre i 6 minusgrader i lördagsnatt? :) 

 I fredags var vi hos Ica och Dea. Åt god mat, snackade massa skit och intog lite alkohol! Mycket trevligt med fint sällskap. Måste göras oftare. Är riktigt trevligt att ha lite fredagsmys emellanåt. Inte bara massa fulla människor, utan god mat och trevligt sällskap. Jag och älskling hade en toppenfredag hos dem!
Lördags bar det av till Sara och Pierre för lite halloweenfest. Trevligt som tusan. Utomordentligt sällskap och bra musik, tills någon knuffade ner datorn och pajade musiken.

Bilderna vill inte sammarbeta med mig så senare ikväll eller imorgon jag får ihop det igen. Är inte på humör att sitta och traggla med det nu ändå så. Hoppas er dag varit lika skön som min, fast du har sluppit allt vad förkylning heter!

Ska plugga lite till innan det är dags för matlagning. Idag blir det stekt lax, potatis och sås. Yummie. Blir nog kokta grönsaker till också. Vad ska ni ha för mat idag? :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej snygging <3 Synd att höra att du är förkyld.. hade hoppats att vi kunde ses i veckan :D Puss <3

2009-11-02 @ 21:46:24
Postat av: Emelie

Heej snygging <3 Synd att höra att du är förkyld.. hade hoppats att vi kunde ses i veckan :D Puss <3

2009-11-02 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0