NATTI NATTI

Klockan är snart 00.00 och min höger tumme strejkar. Har skrivit konstant hela dagen. Både på datorn och i mitt
anteckningsblock. Har fått nog för idag. Skrivit massa information hela dagen, både nya och gamla frågor.

Pratade med min kära lärare idag. Tentamen numero one onsdagen 18/11 klockan 12.30!

Huuuja. Är faktiskt lite nervös. När man gick i skolan och gjorde sina "kära" prov var varken pirrandet i magen, illamåendet om att man kommer få IG eller nervositeten inför provet framme, men nu..
Nu är det katastrof. Jag vet att jag kommer klara det galant. Jag ska sätta igång med pluggandet i tid nu, skriva, kolla igenom, läsa på, skriva, läsa på skriva. Ja ni fattar. Tror inte jag har varit såhär nervös inför ett prov en enda gång. Kan kanske ha att göra med att det nu heter tentamen och inte prov :)
Hoppas verkligen jag klarar mig bra, blir riktigt besviken annars. Jag går in helhjärtat för den här tentan.

Nu tänker jag lägga ner pluggandet för idag, gå och borsta mina tänder och krypa ner hos min fina älskade prins.
Älskar honom bigtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0