ONSDAG

Godmorgon onsdag!

Hoppas alla har sovit gott. Har jag i alla fall gjort. Var lite segt att stiga upp imorse dock, eftersom jag vaknade med huvudvärk och sovrummet var som en bastu. Men efter lite skitsnack med Ica på telefon och en dusch blev det mycket bättre :)

Har precis pratat med min allra bästa vän, min andra halva. Var länge sen vi pratade så blev en del skitsnack med henne. Haha, lustigt att vi avskydde att åka till varandra när vi var små, men att vi nu knappt kan vänta tills vi ses nästa gång. Thats my ögonsten!

Ska sätta igång att plugga lite nu. Har varit nere på ICA och handlat köttbullar som vi ska ha till middag ikväll och sånna där Aladdin hjärtan som jag aldrig kan få för mycket av! Riktigt mumsiga. Eller jo, efter någa stycken mår inte magen så bra, men de är goda i alla fall :)

Ha en bra onsdag allesammans.



Såhär glad var jag när jag äntligen fick lite bredvidgångstider! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0