SEG SÖNDAG

Sorry för dåligt uppdatering (vet inte när jag bloggade sist) men har haft fullt upp.

Fredagen spenderade vi ute i Skarmansmåla hos svärföräldrarna. Mys med god mat, Idol och lite program efter det. När älskling var tråkig och kollade bilar tog jag fram pluggpapprera och pluggade lite.
Somnade gott vid 1-tiden och sov gott hela natten.
Svettades dock som en tok och mådde lite illa när jag vaknade mitt i natten, men inga större biverkningar av sprutan. Jiihu! Det gillar vi. Känns skönt att det inte blev värre.

Lördags-dagen spenderade vi i vårt garage, i Skarmansmåla och sedan inne med lite god middag här hos mamma. Slängde ihop en kladdkaka på kvällen och senare begav jag och älskling oss mot favorit Angelica. Där blev det pizza och WII-mys med ett glas vin och julmust! :)
Alltid lika trevligt att umgås med denna tjejen!

Älskling gick hem vid 2-tiden inatt medan jag och Ica fortsatte snacka massa skit. Somnade inte förrens kvart över fyra inatt. Vet inte när jag var uppe så sent sist, men skitsnack får man aldrig nog av :)

Nu ska jag ut och kolla Jontes moppe. Älskling och lillebror klarar aldrig någonting själva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0