SEN MÅNDAGKVÄLL!

Ja, idag lär det bli sent. Har råpluggat hela dagen så höger arm kommer snart vara förlamad. Men pausa måste man, så både jag och armen får ny energi!

Ska plugga en stund till innan det är dags att krypa ner. Imorgon ska jag upp i ottan och kanske kanske gå en sväng innan pluggandet sätter igång igen. Sista dagen att plugga innan tentan så det får bli full rulle. Var dumt av mig att lägga tentan på en onsdag eftersom jag vet att jag inte får någonting pluggat i helgen, men då vet jag det till nästa gång. Nästa tenta får bli en fredag. Då har jag heeela veckan att läsa!

Nu har Bless The Broken Road startats på Spotify. En underbar låt som är helt underbar att plugga till. Man slappnar av och kan koncentrera sig riktigt på vad man läser!

Gonatt mina fina läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0