SKARMANSMÅLA

Sitter ute i Skarmansmåla. Har ätit god grillad kyckling och potatissallad och myst lite med lite gott godis.
Kollat på Idol och Skavlan som går på SVT 1. Vet inte riktigt vad det handlade om egentligen, men Nissepisse gillade det tydligen :)

Fick svininfluensasprutan idag med. Fick den av snälla Åsa som är sjuksköterska på Tingsgården eftersom jag är sjukvårdspersonal. Nu börjar segheten komma fram i huvudet, vänster arm gör ont vad jag än gör och pannan känns varm. Hoppas verkligen att jag slipper alla biverkningar och skit!
Men mycket värt att ta den. Man vet ju aldrig hur drabbad man kan bli och då är det lika bra att ha det färdigt!

Nu ska jag plugga en liten stund. Älskling letar bil på nätet och kollar igenom sina bildelar han fick hem idag. Herregud vad man kan slänga ut massor med pengar på massa skitdelar. Gode himmel!

Ha en bra kväll alla festprissar och soffpotatisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0