TORSDAG

Om snön nu ska komma kan den väl lika gärna lägga sig lite också? Yr inte lika mycket som igår men väller ner som aldrig förr. Tacka gud att det inte är lika kallt idag, trodde ju det skulle vara det.

Igårkväll satte jag och älskling igång att städa. Heeela lägenheten, jag tvättade och vi hjälptes åt att städa akvariet. Tog sitt lilla tag att städa alltihopa men nu är fint som snusen här. Skönt att få allt fädigstädat på en dag. Annars brukar jag ta det i etapper, några rum under dagen och några rum dagen efter, men inte nu. Hur skönt som helst!

Idag bär det av till mamma vid lunchtid. Mys med hunden och Ica om hon nu ville komma på besök :)
För tillfället äter jag lite frukost - en fralla, en safari yoggi och en kopp kaffe. Tog en dusch precis när jag steg upp så fräsch och redo för att möta en ny dag!
Igår skickade jag ju in mina kompletteringsuppgifter för kursen jag pratade om igår. Får se om hon läser igenom dem idag och skickar mitt förhoppningsvis, nya slutbetyg. Kalla mig dum, men högsta betyg i alla ämnen är inte så dumt :)

Nu ska jag fortsätta äta frukost och kolla mailen. Hörs kanske lite senare!

Kommentarer
Postat av: angelica

I´ll be there! :)

2009-11-05 @ 10:39:33
URL: http://angelicaahaammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0