5 DAGAR KVAR

Sitter och lyssnar på massa bra musik på datorn, väntar på att Grinchen ska laddas ner och drömmer om min fina prins som kommer hem till mig på fredag! Längtar snart ihjäl mig. Min tusse, och ingen annans!

                           




Min prins!

Förövrigt har dagarna rullat på i bra fart. Jobb, plugg, promenader, städning och lite mys med My och Sofi har gjort dagarna fulländade. Finaste Ica har ju varit sjuk, så jag hoppas minsann jag får se skymten av henne imorgon. Inte set henne sen i.. jag minns inte ens. Och DÅ är det länge!

Själv mår jag inge vidare ikväll. Antingen är det all bulldeg jag har käkat idag eller så är det något annat. Hoppas det är degen, har inte tid med annat trams! Och så har jag inte så länge kvar på mitt vikariat heller. Får visa framfötterna lite till tror jag ;)

Dags att lägga huvudet på kudden och försöka sova. Dock inte så lätt när man mår illa, men dags att ge det ett försök! Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det känns som att jag har missat något. Ska du skaffa en hund? Detta är ett bevis på att vi ses allt för sällan hjärtat. Saknar dig <3

2010-04-19 @ 00:06:15
Postat av: Angelica

ligger hemma nu igen babe! =/

2010-04-19 @ 14:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0