APRIL APRIL

Kanske dags för en uppdatering, vad vet jag. Ni verkar ju inte sakna mina inlägg i alla fall!

Här rullar livet på. Jobb, plugg, äta, sova. Och så samma sak igen. Verkar som man är inne i en ond cirkel. När ska det vända? Hur mycket tid man än lägger ner på att få saker och ting att se annorlunda ut, gör de inte det ändå! Livet är bra trist ibland.

Just nu önskar jag att dagarna kunde rulla på. Jag struntar i om det är livet som passerar. Jag vill bli mamma nu, idag! Att det ska ta sån dit. Jag hinner ju bli gråhårig :)

Äsch, har inge vidare mer att skriva just nu. Ska hoppa in i duschen, packa ihop mig och åka till mamma. Kaffe, plugg, byta däck och påskmiddag står på schemat. Sweet!
Sen hoppas jag ju klart att min Ica skyndar sig hem, för jag saknar henne!

Ha en bra söndag allesammans. Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

hej, lägga till varandra på bloglovin? :)

2010-04-04 @ 11:06:34
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Är påväg hem nu gumman! Har dock måååånga timmar kvar:/ <3

2010-04-04 @ 15:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0