JOBB, JOBB, JOBB

Sitter i bilen påväg till jobbet ännu en dag. Vid 16 idag tar jag dock helg. Skönt att vara ledig till måndag kväll. Får se vad helgen har att erbjuda. Ikväll ska i alla fall jag och mamma till Väckelsång och hälsa på min bebis. Längtar som tusan tills nästa fredag! Önskar att tiden kunde gå lite fortare! :) Igårkväll hade jag fina Sofi på besök. Va ett bra tag sen på skitsnack, chips, godis och film satt inte fel :) Förresten så är "allt för min syster" en av de bästa filmerna jag sett. Vilket budskap. Man får aldrig glömma bort att det kan drabba vilken familj som helst. Säg alltid "jag älskar dig" en gång för mycket än en gång för lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0