MIN PRINS OCH JAG




Mös med min prins alldeles nyss. Dock ville han inte mysa så länge eftersom min matta tydligen är mysigare än mig ;)

Har inte sovit alls mycket sen jag hämtade honom. Men det gör ingenting, det är verkligen värt det. Imorse steg jag dessutom upp vid 7.30 eftersom han gnällde och ville ut! Heja. Påsar under ögonen nästa ;)

Igår va vi hemma hos mamma och spelade Bingolotto. Dessutom träffade Elvis mammas vovve för första gången. Gick förvånadsvärt bra. De nosade lite på varandra och sen var det bra i stort sett. Dessvärre gick det inte lika bra med katterna, men det kommer väl gå bra efter några gånger där hemma!
Men inte fasen vann vi på Bingolotto. 5 lotter och inte ens en enda liten ny lott. Jävligt surt!

Nu ska jag ut med vovven en liten sväng och sen in i duschen! :)


Kommentarer
Postat av: Stijna

Söt liten lurv det där :) Är du "mamma" ledig nu då ? :P

2010-04-27 @ 19:59:26
URL: http://stijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0