NY VECKA, NYA TAG, NYA MÖJLIGHETER

En krasslig Erika sitter vid datorn idag. Har en släng av feber, mår sjukt illa, ont i halsen och ont i mina bihålor. Har varken råd eller tid att vara sjuk, så vid 16 idag ska jag pallra mig till jobbet och försöka göra mitt bästa. Inte alltid det lättaste, men måste försöka. Ska dessutom vara ute, så hur förkyld jag kommer vara imorgon vill jag inte ens tänka på!

Tänkte jag skulle försöka äta lite frukost och kika lite på Rachel Ray. Idag lagar hon mumsig lasange. Länge sen jag käkade det! Får bli en annan dag, för just nu är jag inte det minsta sugen!
Efter frukost ska jag duscha och få lite plugg gjort. Vid 15 tiden är det dags att dra. Ska lämna bullar och bröd till mormor och vidare till jobbet! Yippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0