SKINDIVER

Halleluja. Äntligen gjort den jag så länge velat göra. Tog mig ett väldans tag att ens tänka ut om jag var 100% säker, glömde bort att jag ville göra en, sen påminnde Jessica mig om det, velade ett tag till och efter vår impulsresa till Växjö idag blev det äntligen gjort.
Angelica fick även sin navelpiercing som är en VÄLDIGT FÖR TIDIG födelsedagspresent, men bättre för tidigt än aldrig, som man brukar säga ;)



Dock ser inte min ut som på bilden. Jag har en mycket snyggare diamant som skimmrar lite då och då! Synd dock inte så bra nu eftersom jag har en tjusigt plåster över. Hihi, vill man vara fin får man lida pin ;)

Haft två lediga dagar nu efter helgens jobb. Återstår att jobba onsdag, torsdag och fredag. Ledig lördag och söndag, så får se om det finns något kul att göra. Annars tycker jag om att plugga faktiskt. Tro det eller ej! Mycket att göra och ingen att skicka heter det med andra ord.

Jaja, nu ska jag kika vidare på Navy CIS innan jag ska sätta igång med pluggandet. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en liten fråga, gjorde du din skindiver i växjö? isåfall var? pris? gjorde de ont? Blev lite mer än en fråga, haha :)

2010-08-31 @ 23:16:36
URL: http://annafindhe.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, på den där uppe förbi KUngsmad, Old Sailor tror jag den heter. Är en ung kille som äger :) Kostar 500 spänn och gör ganska ont. Men det är det värt :)

2010-09-01 @ 07:22:38
URL: http://eriiikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0