ASKALAS DÅLIG...

Ja, jag är verkligen kass vad gäller uppdatering, men har haft massor att göra, så inte hunnit sitta här!

Ska jag beskriva sommaren med ett enda ord kommer det att vara "awesome"! Vet inte riktigt vad vi har gjort egentligen för tiden har gått så jäkla fort, men kul har det minsann varit. Alkohol, massa dans, underbart sällskap och goda vänner. Thank you God!

Idag ska jag kika på ny dator. Min har nästan lagt av och det är med nöd och näppe jag kan använda den. Hakar upp sig, skriver inte de bokstäverna jag vill och det går absolut inte att spela musik eller kolla film på den. Så hoppas BJ:s har någon som faller mig i smaken. Först blir det dock frukost på Börjes. Yummie!
Ikväll kör vi på WII-kväll med ett par glas vin och trevligt sällskap! Gotta have some fun :) 

Nähe, dags att dra sig så man hinner alla sakerna man ska göra innan ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0