BAD UPDATE

Förlåt, känner själv att jag varit lite dåligt på att uppdatera här. Har dock haft en del runt omkring mig, allt från glädje till sorg, så har inte känt en så stor press på mig att underhålla er söta läsare med massa roliga rader.

Denna vecka är verkligen fullbokad. Jobb sön-sön. Tur att de är olika turer annars hade jag nog inte stått ut ;)
Jag känner ändå på mig att veckan kommer gå superfort och att det snart är en ledig dag, måndagen vill säga, som väntar på mig med öppna armar. Gissa om jag ska stänga av min telefon då, stänga sovrumsdörren och SOVA?! Ju mer jag tänker på det, ju mer vill jag att det ska bli måndag nu!

Annars har nog veckan inte så mycket mer att ge. Kommer ägna den mesta tiden (kanske) till att plugga som ett as. Ska försöka bli klar med kapitlena ikväll, så jag kan ta en sväng förbi skolan imorgon och hämta nya böcker till den nya kursen, vad de nu är för någon. Återstår att se. Återstår också att se om jag blir färdig med denna kursen ikväll, annars tar jag det som det kommer. Glömde min "underbara" skönlitterära bok på jobbet som jag ska läsa till en kurs, så jag tar den imorgon igen. Kanske till och med hinner läsa ut den då.

Nähe, nu ska jag plugga innan det är dags för sömn. Blir nog att jag sitter uppe några timmar dock och försöker bli klar. Det är ju faktiskt tanken som räknas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0